Look by Linn

Hemmafru livet är inte så tokigt..

Han sitter nu ok när man bullar upp i soffan. Men provade på en filt på golvet igår.. ska nog vänta lite med det. Han säger lite "baba baba".


När jag hämtade Julian på dagis hade Colin somnat i vagnen, så vi satte oss på altanen och tog några äpplen ur träden. Det minsta äppelträdet har godast äpplen. Zeus älskar när vi är ute tillsammans, och Julian skriker av lycka när han ser Zeus, här fick jag till ett kort utan att Julian är på Zeus?!



Han får nått litet till mellis när han kommit hem, sen lägger han sig i sacco säcken och tar det lungt.. somnar av trötthet. Då passade jag på att rodda inför middagen. Potatis, mörötter och torsk, till Colin blev det 4 portioner in i frysen.
Coren började 18.05 och C hann inte hem från vollyn, så Yvonne kom och passade barnen så jag hann iväg till min träning, så omtänksamt och tusen tack Yvonne.
Torsdagsträningen blev core 50 min + bandet i 45 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar