Look by Linn

Söndag

Colin höll låda i natt, vi har nu börjat med att bara ge honom vatten i flaskan istället för välling. Han vill gärna ha flaskan, blir lite överexalterad när han ser den, och ska promt dricka själv, även kl 03.30...
Lyckades somna om vid 05 och väcktes 06:50?!
Wow, kändes ju som sovmorgon. Men det var bara upp och hoppa, lite kaffe sen tog jag min morgonpromenad på Galgberegt, känner mig mycket bättre nu med förkyldningen, men tog det ändå lungt.
Solen sken när jag vaknade men när jag kom hem kom duggregnet. Lite senare stack C och spelade volley, lite lunchen tog han med Julian på lite äventyr och brum brum med bilen, det är favoriten enligt Julian.
Jag tog mig en ride med damsugaren och plockade leksaker, kläder, skor, tidningar, böcker.. allt som låg på golvet i hela huset, tvättade.. och fick mig en mysstund medColin innan de kom hem igen. )
Idag sov Colin bara 1 gång. 10:30-13.00.
Jag bäddade ner honom i sängen vid 17:45 sen stack jag till TK och körde core med Lisa , Erika och Yvonne. Jag mötte upp Lisa en halvtimme innan och gick på bandet.
Kom hem till ett tyst hus.. båda barnen sover, kröp ner i badet.. så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar