Look by Linn

Gungväder idag

Natten var lika charmig som vanligt. Colin vaknar 3ggr, han är ledsen fast han ligger bra och nappen i mun. 1:a gången han vaknade var jag tvungen att vyssja honom till i min famn... annars brukar han somna om i sin säng. Mer tänder?!
05:00 var det upp och hoppa... för Colin och mig. Jag roddade morgonen och sen tog C över. Tog min fm-vila i vårt solarium.
Solen hälsade på så vi gick ut och ställde ner alla utemöbler, och tog bort krukorna med rosbuskarna vid ytterdörren. Det fick bara bli en krans inför hösten.
Julian och Christofer har hållit sig ute och lekt i trädgården hela dan. Jag och Colin har kokat mer äppelmos. Vi har mer äpplen i trädgården. Men vill inte fylla hela frysen med äpplen.
Tvättat, damsugit... fixat hemma idag.
Colin har Julians overall strl 80... hoppas den räcker hela vintern..
Nu ligger Colin och tar sin em-vila, C har åkt till gymmet och jag och Julian tittar på Ice Age 4.
Snart är det min tur att svettas på gymmet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar