Look by Linn

Äppelträd, kantareller och TK!

Igår hade C och Julian huggit ner ett av äppelträden i vår trädgård, så idag packade de in allt i bilen och åkte till tippen.



Perfekt att ta lite mellanmål, när det är så tillgängligt..

Dessa växter ska vi ta bort.
Erika, nått för er? Eller nån annan sm vill ha?
De kommer vissna och kvar blir bara torra stjälkar, vill man så gåtr det bra at vänta och bara gräva upp rötterna.Hör gärna av er så jag vet.


Tyckte att dessa räckte att ha kvar, sen har vi även det stora med gula sommaräpplen. Som jag också vill ha bort.. men vi får väll se..
Lunch idag;
Kokta morötter, wok och stekt torsk.
C och Julian fick lunch hos Yvonne, sen åkte de vidare och plockade svamp med Christian och barnen. Kvar hemma blev jag och Colin.. rätt mysigt en slappe söndag.

Mellis;
Blåbär och mjölk.

När killarna kom hem hade de med sig både svamp och havtorn.
(det där med att inte kasta boll inne.... )
Jag tog på mig uppgiften att rensa svampen, medans C åkte ner och spelade lite volley.



Colin gör denna min ofta, drar in överläppen?!

Söndag och då gäller bandet 60min + core i 40min.. i morgon är det vägning, har kört på i 7 veckor nu.

Lisa och jag hinner inte ses så mycket annars, då hon jobbar och vi båda har 2 barn.. så vi försöker få tid ihop på TK... typ på helgerna.. då vi inte har annat uppbokat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar