Look by Linn

Nattsömnen är inte att skryta med..

Colin vaknade vid 02.. gav välling i hans säng ch hoppades att han skulle somna m smidigt.
Fel, fel, fel.
Han var klarvaken, skulle snurra runt hela tiden till mage, och när han väl hamnade där, blir det för jobbigt och han blir arg och ledsen.
Efter 20 minuter gav jag upp och lade han i vår säng, trdde då att jag hade mer koll på hnm så han inte kunde snurra runt hela tiden. Men han fortsatte i 2 timmar till..
03:45 kom även Julian över i vår säng, inte kul med 2 vakna barn i sängen.
(Christofer kom hem 23.30 ch skulle upp och jobba 07.30.. så natten var tingad till mig, jippie!)
Colin har blivit lite förkyld, kanske var det den som spökade så i natt, men han somnade till slut, fastän storebror låg bredvid vaken.
Så jag tog med Julian in til haans säng så killarna kunde fortsätta sin skönhets sömn.
Julian som brukar somna om bra bara man lägger sig hos honom på natten, gjorde en Colin.. var vaken i över 1 timme?!
När Christfers jobbklocka ringde 06.20, hade jag sovit i ca 20 minuter sen 2-tiden, inte piggaste morsan i stan idag.
Det blir vila idag.. ska bara..
lämna på dagis
handla
tvätta
dammsuga
hämta på dagis
springa med Petra
men där emellan blir det bara vila.
V. 4
-2,5kg
Fan vad bra det känns. Tack vare att jag tillbringade fredagskvällen i trappen på Galgberget i stället för godispåsen i soffan. Inga pulver el fusk, bara bra mat och träning!
Totalt - 6.9kg.
Så blev jag genast mycket piggare efter dagens vägning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar