Look by Linn

Fortfarande hög feber

Colin har hög feber då han inte fått alvedon, så varannan timme får han alvedon eller ipren. Det fick vi rekomenderat igår.
Med Julian var jag aldrig orolig när han var sjuk, han hade så myc ket att "ta på", men med Colin är jag mer berörd.
Julian saknar redan Baloo, de åkte i morse till Lövnäset för att skriva kntrakt med de nya ägarna. Julian har kommit till perioden "NEJ- till ALLT" Vägrar äta, vägrar byta blöja, protesterar när vi sätter på kläder, kan abslut inte vara stilla.. NEJ NEJ NEJ!!!
Faktiskt inte ett dugg charmigt.
Förändringen har vi märkt nu efter Mexico, men vi hör vissa ord komma, MIN MIN MIN..
Zeus, sa han idag, Oooo= Baloo, kaka=apa, Pippi, där. En liten blandat kompott och jag är superstolt. Han har viljan och envisheten, det kan man gå långt med. Han visar mycket av det han vill ch vi kmuniserar bäst vi kan. På det planet har han utvecklats till det positiva.
Den 7 januari har vi fått tid till en talpedagg på sjukhuset, så det blir spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar