Look by Linn

Mexico del 4


Lördag 1 dec, Colin var vaken mellan 00-02, sen uppe kl 04.00. Kör lite styrka på rummet innan frukosten. Körde premiär för nya bikinin, som jag köpt i Playa del carmen,



Julian lekte mycket i skuggan, de stunder han var själv. Men annars var det mycket bus och lek med de andra barnen. Denna morgon byggde han och Max "vulkaner" på stranden. att bygga ett stort sandslott var inte riktigt vår grej.. när ett torn kom till, rev dets ner lika snabbt, så lite vatten på det såg det ut som vulkaner tyckte Anna, Max mamma och jag.


Helt seriöst, så är jag rätt kass på volley, men poseringen är jag bättre på.









Lägg till bildtext



Lägg till bildtext
 


Christofer utforskar havet och snorklar på fm, jag kör lite Zumba och på kvällen kör C styrka på gymmet. Träningen hinns med (1 veckan var jag duktig, men sen ballar den ur... och dessererna intas efter varje middag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar