Look by Linn

Mot Halmstad

Pappa hämtade oss igår på Arlanda .
Hallelulja!
Kom till mamma vid lunch. Lagom mosiga i kroppen och med 1 timmes sömn den natten.
Middag med Niclas, Linda och barnen.
Colin somnade 18:30
Julian och Christofer 20:00
Jag 20:30
Colin vaknar 22:30 och enligt honom är det morgon 05:30.
Dyngvaken!!!
Upp, blöjbyte och inser att jet-lagen är en jobbig tid.
Mamma vaknar från tv-soffan.
Efter 1 timme så motar hon mig i säng och sitter uppe med Colin.
Hallelulja!
Dock vaknar Julian snabbt efter men somnar om efter 1 timme. Jag hör Colin prata och grejsar.. Men jag somnar gott.
Vaknar och ser klockan, 09:28?!
Oj, när sov jag sååå länge sist.
Går upp och möter mamma. Colin somnade vid 03 i soffan och sover ännu.
Inser verkligen vilka toppen föräldrar jag har, återigen.
Sån lyx. Pappa hade under dessa veckor, lagat bilen, servat och besiktigat den.
Världens bästa julklapp! Tack älskade morbror Olle för bidraget.
Bilen är nu överfull med sommarkläder, härliga semesterminnen, julklappar till killarna från sin morfar och mammas matlådor.
Och mammas äkta päls fick jag med mig. Hade ju glömt jackan när vi lämnade Halmstad.
Efter ett dygn i Nora så drar vi vidare hemåt...
I Halmstad väntar snöskottning och vårt badrum har påbörjat sin renovering av Golvteamet i Halmstad.
Så lite byggdamm i typ hela huset, ser jag fram emot att få damma...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar