Look by Linn

Mat & träning dag 1

Nu är det slut på all god julmat och sötsaker. Jag har ätit gott under hela semestern i Mexico och under Julen. I 2 månader kommer jag köra igång med bra mat och effektivare träning. Väntar du på nya året?!
Då jag har fått en del mail om frågor kring min mat och träning när jag gick ner i vikt, lägger jag nu ut schema för varje dag i 2 månader. Jag kommer hålla mig till Gi, som innan. Har du några frågor, skriv en kommentar eller på maila via facebook.

Träning;
75min kondition: 15/trappmaskinen 30/Crossen 30/bandet + styrka.
Mat;
Frukost; 2dl lättfil, 2dl blåbär +kanel, ingefära & sötningsmedel. Kaffe med mjölk.
Mellis; Annanas & äpple
Lunch; 1 Laxfile, bönor & vitkål
Mellis; Melon, kaffe med mjölk
Middag; 250gr Ostkaka, melon & Clementiner.
Vatten till samtliga måltider.

Tack vare denna sorts mat och hårt träning gick jag ner 16kg på 12veckor.
Kan jag så kan du!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar