Look by Linn

Mamma är här!

Mamma hade sagt att de skulle åka ner på Juldagen, om det inte var snöoväder. (Hmm... Tyckte att det stod det på nyheterna, men det har aldrig hindrat dem innan).
Så sen em kom de, mamma, Sven & Baloo.
Åhhh .. Älskar när jag har min familj hos mig. Julian går runt med Baloos koppel, har inte tid att äta, vill inte lyssna på ett nej (som vanligt). Lite mer stök men ändå så mysigt.
Med sig hade de en massa julklappar till både barnen och mig och Christofer från alla där hemma.
Tack!
Gulliga ni som tänker på oss. Julian har fått in snitsen nu att öppna paket, så han var lika lycklig som mig.
När jag berättade för Julian i fm att Baloo skulle komma, sprang han till hallen och satte på sig stövlar och mössa. Hans bästa buskompis.
Till fikat tog jag Blodapelsin och kiwi. Till kvällsfikat Ostkaka, jordgubbar och grädde. (jag kunde ju inte va nyttig hela dan, det är ju fortfarande jul).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar