Look by Linn

2 med ont i foten?!

Inatt levde Julian rövare,  vägrade sova igår kväll. Gnällde och grinade.  Han somnade tillslut men på natten kom han över. Och gnällde och snurrade runt i sängen, ena sekunden låg han på Christofers stukade fot. Andra fick jag hans fot som en smäll i ögat?!
Och han grinade och höll om sin fot? ! Så jag fick massera den hela natten.  Hade han on eller var det att han ville vara som sin pappa?
Efter ca 2 timmar fick jag nog ochvi lade oss i  hans säng. Ville inte att Christofer skulle bli mer mosad och jag behövde sömn.
Han vaknade vid 07:00. Vi klädde på oss och han gick före ner i köket. Hör honom skramla och jag ser att han roddat med flaskorna, han ville ha sin shake. Och till ""Diddi" med såklart. Vaniljyoghurt, kesella, frysta bär mixa med vatten. Snabb shake på morgonen innan de får pannkaka ett par timmar senare.
Älskade unge, ingen vidare sömn inatt men så visar du hur stor och omtänksam du är. Allt är förlåtet.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar