Look by Linn

Allt eller inget!

Allt jag gör, går jag in i helhjärtat. Mitt motto är för det mesta "Allt eller inget". Lagom är inget ord som jag brukar använda.
Känner att livet och glädjen i allt jag gör bara spurtar på, och jag hänger med och bara njuter. Jag har lite dåligt samvete över att barnen går långa dagar på dagis, den lilla tid är efter dagis och läggning, där de hinner att reta upp både varandra och mig. Men ändå så mysig.
Jag försöker hitta en harmoni i allt omkring och måste därav skära ner tiden på träningen, jag prioriterar barnen och allt skapande jag håller på med. Just på det kör jag "Allt". Märker att det går inte att maxa "All in" på både barnen, familjen, skapandet, vänner och träning. Kroppen håller inte att spurta milen (eller 5km) kl 04.30 varje morgon.. konstigt..
Så ni som saknat mina träningsuppdateringar varje dag, förstår nu varför de minskar. Jag måste träna och hålla igång kroppen men lite "lagom".. (gud så tråkigt), men just nu en liten period iallefall.
Men jag mår bra i själen och hjärtat. För jag har hittat min passion och jag lever i den.



Skickat från min Samsung Mobil

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter sunt o förnuftigt kram madde

    SvaraRadera