Look by Linn

Gelé... vilken förälskelse!

Jag och min lärare Eva
Idag fick jag plocka upp mitt Gelekit. Har aldrig jobbat med det innan, bara haft det på mina naglar. Tycker att jag fått bra akrylnaglar nu, så iför idag var jag pirrig. Att lära mig nått nytt igen.. och så bara kände jag när penseln var i gelen, att detta var mitt sätt att lägga.
Jobbade bara på dockan idag.
Nästa vecka har jag modeller mån, tis och onsdag, hoppas verkligen jag har samma känsla då.
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Min 1:a gelenagel
Lång dag på skolan med mycket teori, företagsinformation och praktik.
Cyklade och hämtade röjarna på dagis och emmavid 16.45. Killarna var tötta och hungriga. Julian sover inte alls på dagarna, så efter middag och bad, däckade hani soffan 17.45.
Röjar Ralf, fick mer energi efter middagen
Lägg till bildtext
Och så lite Gelish på Karins naglar. Ljust och stilrent.
Det blir långa dagar, jobbar istället för att ha egentid med träningen, jag prioriterar.
Jag får ju skapa, och jag älskar det.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar