Look by Linn

Storm och logopedbesök!

Så hade det gått ca 3 månader sen förra logopedbesöket. Det egnade ute och det varnas för orkan idag. Jag lämnade Colin på vittra innan jag och Julian gick till sjukhuset, väldigt tacksamt att ha allt så nära.
Fredrik som vi även träffade förra gången såg vilka framsteg Julian gjort. Nu vill han prata, men det blir lite suddiga ord, men mycket förstår vi vad han menar. Då kunde han bara säga,mamma pappa vov vov och brum brum, nåt annat var inte så intressant. Nu säger han Bomma-blomma, ul-gul, hatt, iiil-bil, hus, åt-båt, mjau, m pii-musse pigg, kaja-kajsa, mimi. Mycket ord, och dessa säger han när han vill. Ite alltid han är på det humöret. Men jag ser hur stolt han är när han säger dem och vi ger honom beröm.
Så om 3 månader ska vi dit igen.
Fredrik tyckte inte vi skulle jobba mer med teckenspråket, nu när talet är på G, hade Julian inte haft denna utveckling, hade han haft det som förslag.
Det är en jädra snack om orkanen Simone.. men jag är rätt van vid orkanstyrkor.. inne. Så ingen skillnad.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar