Look by Linn

Killarna som ger den extra kryddan i livet!

Hur tidigt man än går upp på mornarna, så är sista 5 minutrarna sterssiga och stretiga. Och de strejkar gärna mot varandra och mig. Colin tycker det är superkul att borsta tänderna, och då tycker Julian likadant.

Lägg till bildtext

Gele och franska


Underbara Eva

Gelishlackat på korta naglar

Lägg till bildtext

Fransförlängingen har nu gått 4 veckor, att jag aldrig lär mig att boka en tid, i tid. Måste vänta ytterligare 1 veckapå min tid att göra påfyllnad. Fransarna har hållit super denna vecka, lade på lite mascara på dem, men Jing tror att jag kommer  tappa mer nu vecka 5. Nederfransarna är 4-weeksmascaran. Är superdupernöjd med mina fransar, har testat både semester, klor, saltvatten, tränat och svettats. Man är lika snygg hela tiden. Men ett återbesök var 3-4 vecka är att rekommendera.

3 kommentarer:

  1. Hej Linn,

    Vilket fantastiskt resultat med fransarna trots både semester o träning. Ska du börja lägga fransar också? Måste bara fråga vad du betalar för fransarna? Och hur mycket tar du för gelishlack?

    Hälsningar Natalie

    SvaraRadera
  2. Fom nästa vecka är jag utbildad i fransförlängning, så ring mig gärna på 070-6975976 för dina frågor om Gelish och fransar. Mina fransar satte Jing på Nails & Beauty, för att få det intensiva svarta och även färg på nederfransarna lade Eva på 4-weeks maskarna. Kontakta Nails & Beauty för deras prisuppgifter.
    Jag ville testa det mesta med fransarna för att verkligen se hur de sitter och kvalitén. Och jag är supernöjd.
    Hälsningar Linn

    SvaraRadera