Look by Linn

Älskar denna starten på veckan!

Lagom svettig kommer man trampandes på cykeln varje morgon.. morgonbestyren med busarna och dagislämningen är mer krävande än ett träningspass. Men de är alltid gladanär de går in till frullen och får varsin macka, så jag vet att de mår bra.
Idag var det dags, gele och min nagelmodell var min gamle granne från CKV. Härliga Agneta, tur att vi hade några timmar på oss, mycket prata om och hon såg helt strålande ut när hon kom men med lite snyggare naglar när hon gick.

Lägg till bildtext

Före och efter
Lägg till bildtext
Och bra beröm av Eva. Man måste ju ha i åtanken att det var mitt första set i gele. Det tog ca 4 timmar.
Måste ge kroppen det den behöver, styrka och lite förbränning. 50min på TK var välbehövlig denna kväll.
Och det där "mina barn ska INTE ha leksaker på bordet när de äter".... Hmm. det var nått jag sa INNAN jag fick barn. Christofer köpte dessa och såklart de blev favoriter. He-ma och turtels.
En fantastisk start på denna vecka.
Jobbat vid datorn på kvällskvisten, åh vad spännande grejer som händer...



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar