Look by Linn

En bra start på en bra dag!

Gelish på kvällens kund. Så läckert med korta naglar som är lackade.
Men min dag startade 04.30 pip.
Upp och hoppa, på med joggingskorna och mötte upp Sara på Tylösandsvägen.
1 timme ute i regnet
Och tummen upp för en skön och blöt start på denna dag. Skola hela dan och salongen på kvällen, träningen fick bli kl 04.50 helt enkelt.
Fransförlägning efter 3 vekor.
Nu under 3de sista dagarna har några fransar börjat släppa, så jag tycker själv det är dags för ett återbesök, precis som med naglarna krävs det underhållning för att de ska vara snygga. Och så här såg jag ut när vaknade i morse. I like!!!
3:e dagen med gele. Och dagens midell Nathalie,ville ha långa. Precis som jag själv skulle ha valt. Och de blev riktigt bra. Kunden nöjd, Eva nöjdoch jag med. Tycker att det tar tid nu i början, men så blir de så här, skönt.
Lämnar alltid skolan i stress, vill hämta hem killarna i tid (16.30) de är på dagis så långa dagar, och väldigt trötta och hungriga när vi kommit hem.
Vilken underbar dag!



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar