Look by Linn

Om de trissar upp varandra? !

Slappesöndag och höstruskväder ute. Dvs mycket bus och röj inne. Kistan som alla leksaker ligger i, är tom. Allt ligger omkringspritt på golvet, i soffan, blomkrukan.. köket.. jag städar på kvällen.  Ingen idé att lägga energi på städning innan killarna lämnat nedervåningen. Och nu börjar de testa varandra med ljudnivåer. Skrik av olika dess slag är tydligen väldigt kul. Och nör vi säger ifrån skrattar du båda. Och så tetas de med varandra, mot varandra.  Skratt blandas med tårar... typ hela dagen.  Men när de skrattar och jag hör att de leker "ihop" då är alla rackartyg som bortglömda. Tills de gör nästa bus.
Men nu längtar jag tills i morhon måndag. Skoldag och gelé.  Bara 2dar kvar praktiskt i min nagelteknologutbildning.  Helt otroligt vad detta gått fort. Sen teoriprov och slutprov praktiskt. Och lite fransar, makeup start och hår. Ratatatatata... Bästa hösten någonsin. Utanför fönstret smattrar regnet...


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar