Look by Linn

En stor kille!

Hade ställt min kl på 04:30 i morse och en löptur stod på schemat. Men 10 min innan väcktes jag av en ledsen Julian som kom över. Han brukar somna om lätt men i morse var han ledsen och ville mysa. Jag tar ju morgonrundan just för att de sover. Bästa omprioriteringen blev mys i varm säng. Och till slut somnade han om. När vi gick till dagis såg vi Zeus hoppa över staketet. Och det ville han berätta på dagis sen. Han såg Fred när vi kom och sprang fram och kramade om honom. Colin satte sig bland tjejerna och åt macka.
Vid hämtning så var Julian på Italien,  den stora avdelningen. Där hade han varit en liten stund. Och han lekte och hade skoj. Ville inte gå hem eller hjälpa till att plocka undan leksakerna.
Fröknarna ser verkligen till varje barns bästa. Blir alldeles varm i hjärtat för deras jobb.
Julian somnade vid 18:30. Långa dagar på dagis är tufft.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar