Look by Linn

Från solpressare till trädgårdsfixare..vad hände?! Vuxen nu eller?

Härligt att se äppelblom i träden nu..
Men maskrosorna dyker upp, fastän jag rensade gräsmattan igår.. Grrr!

Idag hände det!

Mannen ville till havet och tog med sig Julian. Jag stannade kvar hemma och från kl 10.00 -17.00 rensade jag ogräs. -Japp!

Tog ett par korta solpauser när jag pratade i telefon. Man tror att det går snabbt att rensa lite.. eller hur!

Bildbevis att det är jag som rensar, jag behöver ingen krata, jag drar med fingrarna.


Äppelträd 1, före

Efter ogräsränsningen.


Träd nr 2 Före


Efter.


Träd nr 3 Före


Efter.


Träd nr 4 Före.


Efter.


Och helt seriöst, tycker jag att det är kul.. Visst det är inte kul innan man drar igång, men när man väl sitter där och kör på, då är det kul.

Jag rensade även i trädgårdslandet, Jordgubbarna och hallonen fick sig en renovering och spana in stenplattorna.
Före

Efter


Tydligen hade vi en bräda här under all gräs, jag högg fram den med kniven.







Och träd nr 5 klart!


Ikväll blir det melon och goda gubbar. (igår körde vi pizza).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar