Look by Linn

Igår..

var det måndagsmys hos Jossan. Julian hade kramkalas med alla de andra barnen, den ända som verkade mysa tillbaka var Emma som när han väll hade släppt sitt "grabba" tag så lade hon sitt huvud i hans knä igen. Kan bero att hon är van vid hårda kramar från sin storebror.

Rufus och Julian får sällskap av Tintin.

Elea är 3 dagar yngre än Julian, går bra och säger "Vovv" tila lla djur hon ser. Julians ordförråd är, mamma, Vav, dha?! och olika ljudläten...men jag tycker man kommer långt med att säga mamma.


I den här bilen satt han stadigt.


Tjejerna är uppe och går för fullt.


Emma, Cornelia och Julian.

Veronica och Rufus.

Nelina.








Emma och Petra.

När jag kom hem så höll Christofer på att slå ut jord över gräset, vi väntar på regnet som aldrig kommer. Det lilla som har fallit, pågår i bara 5 minuter..

Själv så drog jag iväg och köpte grus, som jag trodde var det svart/vita, men detta blev mer ljusgrått... Det vi hade ifjol verkatr vara slut överallt. Och när man väll håller på så har jag inte ro att vänta in nått. Så jag hällde ut detta ljusa i rabatten och det blev fräscht. Insåg att jag behöver några säckar till för att fylla ut den sträckan vi har längst med gatan oxå.

I morse hörde jag Julian vakna 04.50?!

Jag har blivit van att vakna nu kvart i 6, så en timme tidigare hänger man inte med på längre.. Men det var bara upp och hoppa.


Igår kom vår 83-åriga granne över och tyckte att vår Roddedendro skulle väck, -den ser för jävlig ut! Så jag var tvungen att hämta ut mannen så att han kunde få ta emot kritiken, då jag oxå vill bort med skiten....Detta blev ju 2 mot 1 tyckte vi.. men vi får väll se.

Vi har märkt nu när vi står och pysslar med vår trädgård mot gatan, så stannar grannarna och pratar med oss, alla som går förbi tittar mot vår trädgård (vi hoppas ju att de tycker detta är bättre än som det såg ut innan). Så klart man blir mer social när man håller på och grejer på framsidan, inne i vår rädgård är det insynsskyddat och det är ju där vi hänger mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar