Look by Linn

Han har förändrats..min lilla skatt

Ok att han gillar och mysa fortfarande, men det är liite hårdare tag nu. Jag fick mig en känga av sleven mitt i mysstunden. Men det är sånt man får ta.
Han myser länge och hårt, tar i liiite för mycket och så tuttar han på med nappen.





Igår så somnad han vid 18.30 utan några problem.

Jag såg i kors vid 21.. så jag lade mig redan då och läste lite.

Men bara några minuter senare vaknar Julian skrikandes. Jag tog givetvis upp honom, men han var otröstbar, skrek och grinade, höll honom gungandes i famnen, som jag brukar, men han slingrade sig ur mitt grepp, som han ville därifrån?!

Var uppe och gick på övervåningen med honom i ca 30 minuter, och sen..slutade han att grina?! Men man märkte att han inte ville bli lämnad, så jag lade mig lite halvsittandes i min säng (mannen jobbade natt) och efter ca 20 minuter somnade han. Då hade han spinnat runt som en elvisp och jag kände att detta är inte en säker säng för honom att sova i. Men jag väntade en kvart till så jag kände att han verkligen somnat in, han låg nu med hela sig på mig, jätte mysigt, men hur skulle jag kunna somna?!

Bar in honom till sin säng och lade ner honom fortfarande sovandes. Sen vaknade han 05.30 imorse.. Och jag hade då legat vaken i 1 timme. Absolut inte pigg, men rastlös för att kunna somna om..

Idag har han kunnat sova 1 timme på fm, då Christofer var ute och gick med honom, annars har det varit fullt ös, han har verkligen förändrats, lite mer gnällig, hårdare tag, mer skrik (kul att höra sin röst kanske) och inte minst, mycket större kramar och skratt.

Tog 1års sprutan och lite ledsen blev han, men inte så farligt. Ligger 2 kurvor över på både längd och vikt.

Han är stor nu, min Julian.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar