Look by Linn

Söndag.

Gick och lade mig igår efter Sveriges bidrag, Euroviosion song Contest är verkligen inget för småbarns föräldrar, börjar kl 21 och slutar 00.15?!
Upp och hoppa i morse och 08.30 var jag ute i garaget och plockade ur all ved..
mamma tog bus/lek-passet, tror att mitt var mindre jobb (jag bar ved i 1 timme).





Förra ägarna hade verkligen en förkärlek till 70-tals färgerna grönt och orange. Vi har gjort vårt bästa att måla över detta men i snickeriverkstan i källaren och i garaget så förblir det dessa färger.

Men nu har ialefall ÄNTLIGEN jag tagit tag i garaget. Ut med allt och slängt till tippen och sen in med allt det som jag ville ha kvar.

Före

Efter

Före

Efter

Före

Efter

Före

Efter

Och här hamnade all ved som var kvar..

6 timmar med en jävla PMS och bärande, slängande....men bra organisation på garaget och veden blev det.
Julian tog sin fm-vila vid 09.45..vaknade igen 10.15?!

Inte riktigt sig lik numera.. Men vi fick honom att somna en 35- minuter vid 15-tiden, så hoppas att kvällsläggningen blir lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar