Look by Linn

16 juni

I fm var Lisa och Bianca här, jag bjöd på fruktsallad (ja håller mig ännu). När jag är hemma själv så brukar jag lägga Julianvid 10, men när det är nått kul som händer så kan han hålla sig till 11.30-12.00.. och sen sover han ett par timmar mitt på dagen.

Jenny slutade vid 15 och kom sen över på fika. Julian går faktiskt bättre och bättre, han börjar gilaa att man går med honom. Dock började Jennys rygg att tycka att det räckte efter en stund.

Idag var solen framme så fram med sommarklänningen från ifjol, den här köpte jag till Jenny och Williams bröllop, som troligen var på den varmaste dagen någonsin. Men sen har jag inte använt den så mycket.


Finaste bebismagen. Jenny är nu i v. 24 och bebisen förväntas komma den 8 oktober.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar