Look by Linn

Drinkkväll, som blev grillkväll, som slutade med kyckling i ugn, mys inne och regn ute!

Lite gott bubbel.

Ida

Nadia, som bara åt sallad ;)


Frukt och choklad i ugn..mumma!


jag och stora killen, nu 4 år.







Ida is in the house!


Vår tanke var att sitta på Nadias balkong en varm junikväll, dricka goda drinkar, skvallra som förr och bara ha en rolig flashback-night.

Men, vi insåg att det inte passade just nu.. så vi skulle grilla här hemma... men, det regnade mest hela dagen. Jag hade förberett karrén som låg marinerad och klar i kylen. Men, regnet ville inte inge rätta grillkänslan, så jag bjöd på kycklinglår, färskpotatis, dressing, sallad och lite gott bubbel.

Inte så tokigt det heller!

Tjejerna gick vid 23.15, yes, jag var vaken. Somnade 23.40..vaknade av vår lila väckarklocka 06.00. Men så plötsligt hände det.

Christofer går upp, stänger dörren, på toa, fixar, klär på sig, tar Julian och går ner?!

What, tänkte jag... men jag stannar kvar, tänkte att är det nån som behöver sömn så är det jag.

Vid 08.00 kommer han upp och säger att han tänkte gymma, absolut inga problem. Han började jobba kl 10.00 och ville hinna träna innan, väldigt smart att då gå upp i tid ca 06.30 och ta morgonpasset med tyrannen, när det är jag som har honom resten av dagen.

För mig är det helt ok, att han tränar, det är en del av hans livsstil. Men att han börjar morgonen såhär, får han mer än gärna göra om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar