Look by Linn

Tisdag

Idag har jag och Julian haft en helt egen dag.
Vi tog en morgonpromenad med Maria och Tage (han sov 8.50-10.00). Sen lite lek och bus, mycket mysigt att nu kunna vara i soffan och leka. Vi står på varsin sida av soffbordet och rullar bollar, stora som små, över bordet till varandra. Detta tycker han är jättekul. Jag tycker detta känns som ett framsteg att vi kan leka med varandra nu. Vill man höra han kikna av skratt ska man krypa efter honom och låtsas jaga honom.
Jag har mått skit idag, så det blev yoghurt med vanliljsmak till lunch för mig. Men till middan så mådde jag bättre och lyxade med karré och nypotatis, finns det nått godare än nypotatis?!
Kände att både han och jag saknade lite sömn så jag lade honom i hans säng 13.10 och han sov tills jag gick upp och hämtade honm 14.30... och själv så somnade jag på soffan i nästan 40 minuter?! Detta har inte hänt många ggr sen han föddes, men idag behövdes det verkligen.
Kl är nu 18.20 och jag har lagt honom för kvällen, förhoppningsvis somnar han strax.
Ingen HP sm ringt idag, tyvärr... det hade nog varit min chans att ARRIVA stod upp och tog ansvar för sina handlingar. Jävla oseriösa företag.
Pratade med Linda idag, oj vad jag saknar henne nu. kram på dig.

1 kommentar: