Look by Linn

Frösakull

Nu börjar jag fatta varför jag har bränt mig på ryggen... men gladare unge får man leta efter..
Jag inser oxå att det inte blir nån snyggare kropp än så här i sommar, så det är bara att le och se glad ut. Och det gör jag, mest hela tiden tycker jag.
Kan livet vara bättre än så här?!





Inte någon badkruka inte, så skönt att han inte är rädd för vatten. Vi anlände till starnden redan vid lunchtid och det var i vattnet från start. Underbara soliga sommardag.




Matilda och Nadia


Christofer, Henke och Julian.




Alvin, Inez, Matilda och Nadia.


Och så var det han som redan fixat sommarkroppen.


matilda somnade så här och bredvid sitter vi med 3 vildar som är allt annat än tysta.


Och då passade Nadia på att sola...och bara ta det lugnt... i ca 25 min..


Och så badade han lite med sin pappa, han riktigt strålar och ler av glädje när han får vara i vattnet.








Idag hände det, han stod helt själv... i ca 5 sek, men ändå. stort för mig som inte sett det innan.

Jag hann inte ta upp kameran, men vi alla såg det.

Nu tycker jag att han borde kunna gå... iallefall snart.




1 kommentar:

  1. Ser vädligt härligt ut! Det där med sommarkroppen... Hm, ja vad ska jag säga?! Min blir liksom inte heller som jag tänkt men man får som sagt vara glad ändå.

    Snart går han, när ni minst anar det! Är imponerad att han klara att vara utan blöja så mycket.

    Kram Matilda

    SvaraRadera