Look by Linn

Lördag morgon den 4 juni

i går kom jag hem igen, flygningen tog 1.05. Så smidigt.
Att åka bort var välbehövligt, fick service, upppassning och bara gott sällskap hela tiden. partypinglan som jag är, gick jag och lade mig vid 21.30 på kvällarna. Tur att de känner mig.
Det var jobbigt innan jag åkte, jag saknade Julian så mycket att det gjrde ont i kroppen. men som tur var har de Sixten som är bara 5 månader äldre än Julian, skönta att få busa lite med honom, hör lite barnskratt men inte behöva ha det yttersta ansvaret.
sandra och jag har varit nära vänner i över 10 år, varit och rest tillsammans och nästan bott grannar här i Halmstad. Hon och Karin är de som känner mig mest.
När man bor långt ifrån varandra så är det inte så fta man kan ses, men när man väl gör det, så är det sån energikick och glädje.
Det kändes väldigt tomt när jag kom hem, mannen stack och jobbade efter nån timme och dä kommer han vara hela helgen.
Så det blir bara jag och Julian, min älskade Julian.
Jag vet inte hur mannen gjorde det, men i morse vaknade han inte förräns kl 07.00?! Tack!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att ha dig här!!! Nästa gång är det jag som kommer ner till dig/er! :-)
    Sixten kollade upp mot solstolen och skällde så vi antar att han skällde på att du inte satt där. :-) Han har aldrig skrattat sådär mycket med någon annan än oss. Härligt att ni fick en bra kontakt.
    21.30? 21.15 var det väl ändå? haha

    Kram min älskade vän!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du fått lite lyx och uppassning! Usch, jag har redan fått lite ångest över hur mycket jag kommer sakna barnen när jag och maken åker i höst. Jag visste inte att saknad kan vara så stark, förrän barnen föddes. Ibland vill man nästan- bara nästan- väcka dom när de sover, bara för att man saknar dom :)

    SvaraRadera