Look by Linn

22 juni

I morse vaknade Julian 04.45?!
Han stod upp i sängen och såg klarvaken ut, och det var verkligen inte jag. Men det var bara upp och vyssa honom lite i famnen och inse att dagen började nu!
Men jag var så superkissig att jag var tvungen att lägga ner honom igen och uträtta mina ärenden och insåg när jag var i badrumet att det blev tyst...så jag smög in till vår säng och låg och väntade...efter 1 timme somnade jag om, vet ej när Julian somnade men det var innan mig. 07.15 vaknade jag igen..fortfarande tyst.. gick in till honom som då vaknade med ett leende. Tyckte att det blev lite rörigt igår med 2 sovpauser på dagen, så därför kändes det bra at´t gå upp nu.
Detta välkomnade mannen i morse när han kom hem från jobbet.
Var är fågeln? frågade han mig... -inte vet jag, fråga Zeus!


Och vem fick ta tag i skitgörat?!

Det kändes som det var lika svart där inne, när jag var klar.. men nu har jag gjort mitt bästa och all aska är borta. Måste bara hitta nånting att lägga innanför spjällen så att han inte kan trycka in dem.


Skitsur och svettig, mysig kombo..

Mannen kände nog att han var tvungen att göra nått han oxå, såhan satte Julian i gungan och klippte gräset.

Dagens efterrätt, från vårt land.

Mer sommar än så, går nog inte att få. Vi satt ute och åt lunch idag, solen kom fram och efter en stund blev det riktigt varmt.

Cyklade ner til stan och köpte hårtoning, som jag fick hjälp med att sätta i. Måste ju försöka att piffa till sig när HP kommer i morgon..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar