Look by Linn

Sveriges Nationaldag idag

och solen står högt på himlen, precis som den gjorde för 4 år sen då Johannes döptes.
Då mannen jbbat hela helgen har jag spenderat dagarna på stranden med svärmor, madde, Henke och alla barnen. Igår var det bara jag, Julian och Yvonne, inte så ofta man hinner umgås bara vi, men mysigt var det. Hade med mig leksaker, men det roligaste var allt som farmor hade, kaffekoppen (som han höste sand med ch hällde i mun, som han skullle dricka..han kommer skita sand i veckor efter detta...) kylväskan, cyklekorgen, skorna, solstolen..alla hennes kläder hon lagt i sin väska..tur att hon har tålamod, säger jag bara.
Fick beröm av några badare att det var bra att jag hade solhatt på honom hela dagen, då hon inte sett någon annnan ha det på sina barn, (lite stolt blev jag ju då jag fått lite påhopp på badbilder då Julian varit utan kläder/hatt.) Köpte en stor solhatt på Åhlens för 99kr, som var extra vid, täcker hans axlar och med band som jag knyter under hakan.

Idag är det måndag, ingen fika denna vecka.. så vi åker till stranden istället...igen!

I morgon är en spännande dag..

Och på kvällen är det öppet hus på Vittra mellan 19-20. Så kul det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar