Look by Linn

..tack HP!

och vem ringer inte vid 13.30 idag när jag och vilden traskar ner mot stan?
Christina på ARRIVA!
Hon bad så hemskt mycket om ursäkt och tog på sig hela skulden. Varför det dröjde? Mänskliga faktorn och att jag inge fanns i nått ärende?!
När man ringer till Hallandstrafiken så ska de ta emot detta och lägga in, detta gjorde de inte, alltså fanns jag inte.
Chauffören skulle även han ha gjort en rapport om inccidenten, det gjorde han inte. Och Christina skulle inte ha "tappat" bort mig bland alla andra papper på hennes skrivbord.
Men iallefall, nu var det bara att skicka in kvitton på vagnen till Per-Åke i Helsingbrg och referera hennes namn....
Ringde upp Martin efter samtalet och undrade om han hunnit ringa ARRIVA, japp det hade han och han var riktigt arg på dem. Deras presschef ville inte snacka först men sen sagt att Christina skulle ordna upp detta, när han försökte ringa Christina, så vägrade hon prata med Martin på HP. Så han kanske hade ett litet finger med i spelet,varför hon plötsligt efter 7?! månader ringer mig.
Jag säger bara tack Martin på HP..
Tragiskt att man måste ta till media som hjälp.
Nu är ju inte allt "klappat och klart" men nästan, och jag är glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar