Look by Linn

Midsommardagen

Igår kväll somnade jag vid 22.00. Man är inte ballare än så en ensam midsommaraftonskväll.
När jag vaknade i morse hörde jag regnet smattra utanför... tänkte på de stackarna som firade midsommar ute på nån camping.. i tält..
Tält är inte min grej, jag har provat det, så jag vet.
På morgonen är det alltid full rulle, efter frukost så är det lek. Det är 1 låda som jag inte "säkrat" och den är ju såklart ett måste att vara i..

Jag hade bjudit över Madde och gänget på midsommarlunch-rester..en bra repris från ifjol.
Idag märkte i hur Alvin tyckte Julian var roligare än Inez, när Julian låg på golvet och larvade sig, så skulle Alvin göra likadant och viseversa.. så söta tillsammans.
Stackars Inez kände sig nog lite utanför.









Vi tog en kort promenad på Mickedala, då jag har lite svårt att gå/träna så snabbt efter maten och inte mannen, så gjorde vi en kompromiss. Det blev en promis, men en kort. Solen började titta fram på em, jag tror den är här nu och ett tag framöver.


Väldigt kul!

"bad hairday" = hår i tråktofs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar