Look by Linn

05.00 är den nya tiden..

Både jag och Colin vaknar då.. sen inväntar jag bara Julian som nu är inne i en 05.30-period.
Tänkte ut en plan i morse efter att jag ammat Colin ch han somnat om. När jag hör Julian vakna, går jag upp ch möter honm och sen går vi in till hans säng och myser lite.. det blir mer plats för oss båda om vi gör så. Och det gick riktigt bra, drog ut på tiden och lekte lite, då blev det inte så jbbigt att när kl hunnit bli 06.30 att gå ner tillsammans. Då hjälps vi åt med att plocka ur diskmaskinen, vi äter lite frukost, han tar sin shake i sacco-säcken och jag tar min latte och fil framför laptopen. Det är lyxigt de mornar, som idag, då Colin fortfarande sover däruppe med Christofer och jag får äta frukosten i lugn och ro.
På söndag drar vi hem till bergslagsskogarna, jag och småkillarna. Läängtar faktiskt, hoppas mamma har laddat sina batterier, för jag anar att Julian kommer vara helt i extas över deras lilla hund Baloo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar