Look by Linn

33 år idag..

Det är nu en standard att alla 4 sover i vår säng, trångt men mysigt. (när Julian ligger still, han rullar och hans fötter är överallt).
I går kväll tryckte jag i mig ett par mackor, så jag kände att kroppen fick i sig nått, och i morse mådde jag hyfsat. När jag gått ner för morgonen hör jag Christfer springa och spy.. härlig morgon..
Men jag kom iväg på min manikyr och fick mig en sväng på stan. Min present iår blev att rodera mina 3 ringar i vitt guld, så dem hämtade jag ut på Mårtensson Ur & Guld. Shoppade ett par toppar på H&M och promenerade hem i det underbara vädret. Hade cyklat ner, men jag märkte att luften i däcken var dåliga och lämnade in för service, punka troligtvis i båda, så det var dags för lite underhåll och service på hojen. Får hämta ut den i nästa vecka.
När jag kom hem, låg Christofer under en filt ute och mådde skit, Colin sover i vagnen och det låg ett blomsterbud med Choklad och väntade på mig. Det var från underbara Mia, älskade kusin, tack!
Visst, jag får inga grattispussar av min man idag, men annars tycker jag min födelsedag börjat bra. Sol och egentid, kan man begära nått mer som 2-barns mamma?!

1 kommentar:

  1. Grattis kära kära vän!!
    Vilken härlig start på dagen! För dig alltså, inte C. Krya på honom och ha en fortsatt underbar dag med dina killar.

    Kramar

    SvaraRadera