Look by Linn

Colins premiär på 42 mil gick bra..

i Laxå bajsade han ner sig..bytte om, ammade, bytte igen och då kissade han över hela sig och kudden han låg på. Bytte om igen och tog upp honom i famnen då han kräks över sig själv, mig..innan jag hinner öppna bildörren där det fortsätter. Förrutom Laxå-stoppet gick resan bra. Julian tittade på film hela tiden. När vi kom till msmma så hade hon gjort en super god gryta, men Julian ville knappt äta. Inte ens saltgurkan gick hem!? Men han fick bada m mormor och 20,45 satt vi alla 3 i dubbelsängen. Julian bläddrade i böckerna medans jag försökte söva & amma en övertrött Colin dom bara skrek.. det tog ca 20 min. Då fick jag mysa lite m Julian ocå och vid 21.15 sov båda barnen och jag själv strax därpå.
Colin vaknade vid 03 & 05 för mat. Och Julian 06...
Nu är mamma ute och rastar Baloo som är 4 månader och är ÄNNU mer busig än Julian.
..snart kommer Linda över och jag ska försöka slinga hennes hår.. härlig mix. Julian myser i soffan med ett dörrstop?! tuggad morot (Baloos) & en mjukissköldpadda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar