Look by Linn

7 mars.. trött mamma..




Nu går läggningen med Julian bra. (alt är ju relativt och jag jämför med hur vi har haft det innan). Går upp 18.30, läser saga, sjunger lite, släcker och sätter mig i dörröppningen. Han stannar kvar i sängen, tyst och det tar max 45 min så sover han. Och då har jag Colin med mig som inte gör en läggning lättare. Så efter 19.15 så har jag kväll själv numera.. med Colin.. och mannen om han inte jobbar.
Men inatt vaknade Julian runt midnatt, superledsen, han bara skrek när Christofer tog honom, han ville bara in till mig ( samma sak hände igår på morgonen när jag satt på toa, till slut satt Julian i mittt knä och blev tröstad och då blev han glad snabbt?!). Så Jag gick upp och gick in med Julian i förhoppning att han skulle somna om i sin säng, så att det inte skulle bli så trångt i vår.. men sen hörde jag Colin vakna, så det var bara att gå upp med julian och krypa ned i vår säng och trängas alla 4.
Så kaffet nu på morgonen kändes som en bra start.
Igår var Karin här och gav Colin en supersöt pjamas från Newbie-KappAhl och Julian fick en bil. Tack snälla du vännen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar