Look by Linn

Kallt ute idag.

Lämnade Julian på dagis i morse och trodde att jag bara kunde byta barnvagn ch sen gå ut på promenad.. kom runt kvarteret då Colin vaknade och var hungrig. Hem, mata, byta, fixa lite.. 1 timme senare kom vi iväg, rundan blev bara 40 minuter, skyllde på att det var alldeles för kallt, men friskt att vara ute en stund.
När jag hämtade honm igen gick vi direkt hem till Maria och Tage. Man har ju inte kommit in idet här med amning, byta blöjor ca 12 ggr/dag när de är så små. Så direkt när vi kom dit var det dags för amning... trodde jag, när jag tog av honom ytterdräkten så hade han bajsat igenom.. jag hade INTE med mig ombyte, då jag BARA skulle hem till Maria.. därför fick han vara klädd i bara bodyn under tiden vi var där..
Har nu gått upp till strl 3 i blöja, tyckte 2:an satt åt så, men anar nu att det var mer rätt strl.. får köpa det nästa gång.
så här somnade han medans killarna röjde runt och stojade runt honom..

Julian älskade att röja runt hemma hos Tage, som vanligt hoppade han i alla lådor och hinkar och sen kastade han iväg sakerna som var kvar i.
Han är inte riktigt "rumsren" men det ordnar sig väll nån gång..



Maria, Colin & Tage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar