Look by Linn

-14 kilo.. 6 kvar!

.. det går neråt. hade det säkerligen både bätter och snabbare med mer mtion, men jag tar mina promenader, så får det gå lite saktare.
Igår gick jag ner till bvc, var 100 på att Clin hade en tid då.. men icke. Igår kväll kom jag på att JAG skulle vart på Mvc.. lite suddigt minne får man av 1 barn.. efter 2 är man ofta ute och cyklar..
Nu är pappa på väg hit för att sätta upp staketet han har med sig. Den tid han har lagt på att göra det, ta det hit och sätta upp det är min födelsedagspresent, sa han. Toppen present!
Idag blir det att åka och köpa ett par skr till Julian, hans nya skor är tyvärr alldeles för stora märker jag. Skitsvårt att prova ut på en som bara protesterar och skriker i butiken.. men han kommer ju kunna ha dem sen iallefall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar