Look by Linn

Ingen sömn inatt men heller ingen feber idag!

Precis när jag skulle gå upp och lägga Clin, och sen gå ner igen och städa undan, vaknade han.
Yes. och han var hungrig, Yes.
Kände mig ff inte bra, feber, var kokvarm i kroppen men frös. Så jag gick upp med honom, så lade vi oss tillsammans, han var rätt bökig och skrikig.. efter 1 timme tg jag upp honom så han kunde rapa ifall det var det som var problemet, och så fick jag en redig kräk rakt på mig! Han hade visst fått isig en del.. men sen mådde han bra och somnade. Det gjorde dock inte jag, låg vaken mest hela natten. Julian vaknade 04.30.. och sen var det igång.
men, jag har ingen feber idag och mår bra, förrutom extremtrött, men lite kaffe på detta så..
C jobbar till hela dagen/kväll, så jag och boysen kommer ha fullt upp, hann inte packa igår, men nu vet jag iallefall var jag har alla kläder som de båda kommer i. Det jag saknar är ett par vårskr till Julian, men det blir ett projekt jag och mamma fixar i veckan. och en mössa till Colin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar