Look by Linn

4 mars.. våren är här!

Julian har nu börjat komma in till oss (mig nu när C jobbar helg) 04.30.. Jag har väldigt svårt att somna om. Så det är tidiga mornar här.. igen.
Snön är borta och solen har hälsat på lite varje dag, lycka.
Igår efter lunch gick jag ut igen med killarna, då Julian skulle sova middag. Hade Colin på magen och Julian i den stora vagnen. Gick en runda på ca 30 minuter och sen lade jag mig i solstolen.. tills Colin vaknade efter 10 minuter.
Idag packade jag ner dem i dubbelvagnen för att gå lite längre, men efter bara 15 minuter fick jag skoskav, så det blev bara 40 minuter, men då jag knapppt varit ute på hela vintern känns det skönt att börja promenera igen. 8 kilon kvar, det går trögt, men det går.
Mitt pysslande har börjat igen, nu är det mina hattaskar sm blir vita i källaren, har bara målat 1 st, men det kommer bli kanon. Vill ha dem ståendes på varandra i gästrummet och sätta snygga namn-tags på till pojkarna, för att fylla dem med minnessaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar