Look by Linn

Softat idag..

..eller så mycket man kan softa med 2 små killar.
Har inte varit ute alls idag, mest myst i soffan. Trodde att jag var tvungen att lägga Julian i vagnen när han skulle ta sin vila. Han kan somna av sig självt men oftast är kl efter 14.30 då.. men idag när jag hade Colin i famnen låg Julian jämte oss och somnade redan 12.45.
Så jag låg kvar i soffan m killarna som sov på mig och somnade nog nån kvart..
Soft dag!
Har hunnit packa det mesta inför bilfärden hem. 1;a långa bilturen för Colin. Han brukar somna lätt i både bil och vagnen. Hoppas, hoppas att det gäller även i morgon.
Sitter nu utanför Julians rum. Colin somnade vid amningen, så jag bar in honom till hans säng och gick och satte mig igen i gungstolen.
..kl är snart 19.. spännande att se mycket lördagskväll jag får
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar