Look by Linn

7års olycka?!




Igår åkte jag och Colin till Eva ute i Kvibille. På väg dit tappade jag mobilen mellan sätena, och jag som tänkt fota hela deras hem, så fint de har det. Inspiration direkt när jag klev in.


Lilla Annie väntas komma om ca 5 veckor, Eva verkade lika trött som jag i slutet, stackare.


Med mig hem hade jag köpt denna vackra spegel ( den till höger). Bilden är från deras hall.. så fint.


Men när Christofer lastade in den, så hade glaset gått av, stor sorg, då jag tror detta är den finaste spegel jag ägt.


Nu är frågan om jag ska gå på jakt efter ett nytt glas, eller satsa på ett fint kort på mina prinsar och sätta i?!


Spegeln är stor ca 1m # 40cm.

1 kommentar:

  1. Du får komma hit snart igen, och fota hur mkt du vill! =)

    Och ja....den där Eva är ganska trött! Hihi! Speciellt de nätter hon knappt sover något! Idag är ju desto piggare! KRAM på dig

    SvaraRadera