Look by Linn

Yes!

Mello sög fett tyvärr igen. En målare var här på kvällen för att spana in gästrummet. Vi valde att lejja bort det.. det ser ut som senaste bilden. allt är nedrivet och sängen står snygg i mitten av rummet. Så inm 2 veckr kmmer rummet bli vitmålat och fågeltapeten får bli en snygg fondvägg.
Jag har mycket projekt på G i huvet, jag påbörjar dem, men sen försvinner både energin och tiden, nu när man har 2 barn.
Insåg /hoppades att Colin somnade för stunden ca 21.40.. så vi gick upp och lade oss. Väcktes ca 01.45 av att han var hungrig. Många nätter har han legat på mig, men inatt så låg han bredvid mig, på ena armen. Efter amningen som bara tog ca 20 min?! somnade han igen?! Så jag beslutade att inte byta blöja för att få mer sömn själv.
Nästa gång jag tittade på klockan var hon 06.00?!
Colin sov fortfarande bredvid mig.
Yes! Äntligen hände det, men jag förväntar mig ingen sån här lyxig natt i repris.. men bara att det skedde 1 natt, laddade det mmina batterier och gav mig hopp inför framtiden. Idag jobbar C 10.00-22.30, jag och småkillarna för vara inne och busa och mysa hela dagen. Ute har det snöat sen jag tittade ut genom fönstret inatt. Måste skotta ute innan han åker till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar