Look by Linn

Baby Björn - Check!

Ok, en egenskap sm vi insett att minstingen har är att han inte bara vill ligga ner när han är vaken, helst vara i famnen. Att ligga i "ägget" är ok.. en liten stund.
Idag har han varit så snorig, stackarn. Julian oxå men han kan ju hosta upp slemmet ch man märker mer om han mår dåligt.
Colin har varit vaken sen ca 06.30... somnat några minuter men sen vaknat igen hela fm. Har märkt att han varit pruttig och bara fått ur luft, försökt massera magen lite. Kan det vara att jag åt choklad igår?! Har inte gjort det innan.. efter han kom..
Efter några timmar då jag insåg att han inte tänkte somna, och jag var ju tvungen att ha honom i famnen så han fick bra med luft, tog jag fram Baby-Björnen. Hade honm i den i ca 30 ch somnade han.. Så nu har han sovit från kl 11.30.. lade ner honom i vaggan och hoppas han får lite vila där.
Saker jag förut tyckte var "bökiga" att utföra när Julian var med, är nu plötsligt helt ok att göra när han är med, bara Colin har somnat.. Man prioriterar annorlunda utan att ens fundera på det.
Intar nu min 2:a kaffe för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar