Look by Linn

Colin växer..

Idag var vi på bvc.
När han föddes för 2 veckor sen 51cm & 3.830kg.
Nu 54cm?! 4.010kg.. ok att jag vet sen Julian att jag har rejält med kalorier i min mjölk men kan man växa såå mycket även på längden. Christofer tyckte de inte mätte så noga på förlossningen. Nu fick vi det bevisat.
Iadg var oxå premiär för hela familjen att "göra stan" vi åkte till bvc, loppade även en pall.. besökte Gina & Vero moda .. sen direkt till bilen.
Att gå på stan med Julian är ingen hit, han tycker det är skit tråkigt såklart.. om han inte får gå själv i butiken?!
Helen trodde nog som jag att Colins ögon kommer bli något mörkare än Julians.. vi får se.
Igår hade vi lekbesök av Tage & Maria, man märker att de lärt känna varandra mer på dagis och jag vet nu att Julian inte är ensam där med stor aptit.
Lika till sättet, så söta. Jag fick en fin bukett med tulpaner av dem.
Inatt körde Clin på samma linje som innan, JÄTTEVAKEN när han var vaken, från kl 03.. och framåt vet jag inte om han sov?!., det måste han gjort, men jag var för groggy att minnas när han somnade. Julian vaknade efter 06 och kom in till min sida, kröp upp i sängen och somnade till 07. så mysigt att ha både i sängen, men man sover ju inte själv så bra. Men mysigt, det är det.
Idag blir det tema VILA resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar