Look by Linn

Ny nattsömn?!

Det är ett litet projekt att bara gå upp och lägga sig när man har en bebis som man vill ska fortsätta sova och en annan son som man inte vill väcka..
Mello igår var sån besvikelse, jag älskar slager men då ska det vara just slager. Så jag hörde alla låtar 1 gång sen blev det läggning.
Lagom att jag lagt mig bekvämt var Colin hungrig. Ammade och han somnade relativt snabbt.. efter ca 20 min. Och så fortsatte det VARJE timme. Men då han var så snorig, så datt jag upp lutad mot sängramen hela natten, så Colin kunde sova liggandes men med huvet högt.
Jag vaknade ett antsl ggr med lagom ont i nacken.
Kl 04.30 märkte jag att hans ögon blev större och större... Efter en liten stund kom även storebror in och lade sig i vår säng. Somnade en stund och sen var det morgon och dags att gå upp tyckte Julian.. Kl stod på 05,30..
Christofer kom hem strax efter 07 och sa att det var -15grader ute..
Idag stannat vi inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar