Look by Linn

Igår hände det igen.

Vi åt kyckling till middag, inga konstigheter.. När jag skulle gå upö och lägga mig och Colin, skrek och bökade han i över 2 timmar?!
Jag anade att han hade ont i magen, men vad är det då han inte tål?!
På dagen hade han sovit i vagnen väldigt mycket. Han somnar lätt så fort man rullar med vagnen... Inte som Julian när han var liten. Först var vi och lämnade Julian på dagis, hem och bytte vagn. Vidare ner till Annika på Brogatan 52 och fick fina naglar igen. Colin sov hela tiden då han låg kvar i vagnen inne på salongrn och jag hade ena foten på hjulet och kunde rulla lite lätt få jag hörde han grymta till. Gick hem och fixade lunch till både han och mig srn var det upp igen till dagis och hämta hem storebror.
Så han låg i vagnen väldigt mycket igår. Bra att han sover gott men inte om det gör honom stökig på kvällen.
Idag lyxade jag till med både lite solning och cykling. Japp, ja motionerar! Inte mycket, men jag gör det. Planerar inföt sommaren och inser att bikinin ska ju på i år igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar