Look by Linn

Min man chockade mig nyss..

...
C -"Jag vet att det är du som tar hand det mesta med Colin just nu..
men det vore ändå mysigt med 3".
L -Va?!...Tyckte du min graviditet var mysig?!
C - "2 känns inte som en hel familj".
L - Jag tycker det känns väldigt bra med 2!!!
Härlig inställning och verkligen ett bevis på att han älskar våra barn och mig.
Älskade människa, trodde inte jag skulle höra dessa ord, just nu.. en kall söndagkväll och minstingen är bara 18 dagar.
Tur att vi är 2 som bestämmer.

1 kommentar:

  1. Lätt för honom att säga ;) Jag får också ett sånt ryck med jämna mellanrum " Men Älskling, skaaa vi inte ha en liten till?" Då får jag oftast höra att jag ska fundera ett tag. & när jag tänker graviditeter,illamående,koliknätter,barnvaktsbrist,underbara sönerna som nu är "stora" och leker så bra ihop, så inser jag : nä, det ska vi inte! Fast jag vill gärna att andra får många bebisar som jag får låna ibland!

    SvaraRadera