Look by Linn

Sen kväll..

igår hann jag bara lägga mig, så slog hann upp sina stora ögon..
Gick ner igen för att slå på tv:n och tvingade hålla ögonen öppna. När man tror att man ska få lite sömn och då måste vara pigg är en lite jobbig omställning.
Strax efter 22.00 hör jag Julian vakna och vara ledsen, han vakna nästan varje natt?!
Upp med lillen och försökte trösta storebror, som jag nästan trodde han gick i sömnen. han ville inte bli tröstat utan skrek ännu mer och ville bara sitta inne på vår minimala toa..
Till slut gick det när jag lade Colin i sin säng, fortfarande vaken, och gick in till honom, satt på sängkanten med Julian i knät, vyssjade honom tills sömns..tills jag hörde Colin protestera inne hos sig.
Lade ner Julian i hans säng och körde skiftbyte.
23.15 somnade Colin igen..
02.30 vaknade han åter, så jag fick ett längre sömnpass iallefall. Sen blev det lite si och så.
på kvällen innan märkte jag att hans mage gjorde ljud ifrån sig, ch det kändes bra att han får ur sig all luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar