Look by Linn

Synkade sovtider.. vad är de`?!

Julian vaknade 04.30 i morse.. kom in och var lite ledsen/trött. Igår hände samma sak och då väckte jag Christofer så tog han med honom in till sitt rum igen och så brukar de somna om tillsammans, men igår somnade bara 1 av dem om.. och Julian traskade in igen till mig.. hmm. Men eftersom C inte låg kvar, så vart det ju en str plats över i sängen, så det var rätt mysigt att ha småkillarna på varsin sida.
Så i morse kände jag att det var ingen idé att säga till C, från denna tid på morgonen så är han lite mer mammig.
Men det tog Julian nästan 2 timmar att somna om.. och då vaknar Colin.. men somnar igen efter ca 30 min. kvar ligger jag vaken. Trångt men mysigt.
Vi alla låg kvar i sängen till kl 08.00, det har aldrig hänt!
Visst jag var vaken sen halv 5.. men annars brukar jag vara så rastlös att jag måste upp, nu hade jag 2 små på var sin sida som gjorde det omöjligt att vilja lämna sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar